BMW i7: jön az elektromos luxusautó, cél a 600 kilométeres hatótáv
A belsőégésű motoros és hibrid luxusszedánok után a bajorok hamarosan egy villanymotoros 7-es típust is piacra fognak dobni.
A belsőégésű motoros és hibrid luxusszedánok után a bajorok hamarosan egy villanymotoros 7-es típust is piacra fognak dobni.
A legnagyobb bajor szedán alapára kicsivel 30 millió forint alatt alakul, ezért a pénzért egy dízelmotoros példány lehet a miénk.
A BMW lassanként csak előrukkol luxusautójának frissített változatával. Egy kis ízelítő kiszivárgott valahogy.
Egy minden földi jóval telepakolt limuzin, amely azoknak készült, akik már halálosan unják a német szentháromságot. Nyúzópróbán a minden korábbinál nagyobbra nőtt Lexus LS.
A bajor gyártó elárulta, hogy a közeljövőt illetően igen komoly dízel-tervei vannak.
Az amerikai gyártó a tradicionális európai autógyártók saját földjén aratott fontos győzelmet. Más kérdés, hogy ez mire lehet elég?
Amit az autóipar 2018-ban tud, az bekerült a luxusautóba, és ez még az S-osztályos Mercedesnek és a 7-es BMW-nek is alaposan feladja a leckét. A léc igen magasan van, de vajon sikerül-e megugrani?
A bajorok legnagyobb luxusautóját igen ritkán látni fehér színben. Most itt a lehetőség.
A négykarikás német prémiumgyártó új luxusautójának van egy funkciója, mely egyetlen más kocsiban sem érhető el jelenleg.
A prémium kategória legfejlettebb technikája jelenleg az A8-asban rejtőzik, és ennek alaposan meg is kérik az árát. Megérkezett Magyarországra az új etalon.
A magyar X-Tomi újabb munkáján lehet érdemben ismét elgondolkodni.
Alig három éve jött ki a mostani 7-es generációja, de máris itt a frissített változat.
A bajor luxusautó orrán minden korábbinál nagyobb méretű, abszolút márkahű hűtőrács kapott helyet.
Erről az új A8-as Audiról már messziről lerí, hogy a kerekeivel valami nincs teljesen rendben.
A bajor márka legnagyobb szedánja elérkezett életciklusa feléhez, jön az ilyenkor szokásos ráncfelvarrás.
Mostanság egyes körökben politikailag nem túl korrektek a dízelautók, de még így is sokan rajonganak értük. És az egekbe növelik a teljesítményüket.
Relatíve kedvező fogyasztás ide vagy oda, ennek a videónak a készítése során vélhetően nem kis mennyiségű gázolaj fogyott.
Ingolstadtban most mindenkinél előrébb járnak a fejlesztések, de a jelek szerint a müncheniek sem tétlenkednek.
Önvezető technológia fronton az Audi meglógott a riválisai elől, de természetesen ők is szakadatlanul fejlesztenek.
Amikor már sokan temetik az öngyulladós motorokat, akkor a BMW pénzt nem kímélve előrukkol a világ legbonyolultabb és talán legjobb dízelmotorjával. Amelyet mi egy hosszított 7-es BMW-ben fogtunk vallatóra.